Friday, December 25, 2009

Se Pendant




Melancarkan Peredaran Utk Tenaga, Keseimbangan & Daya Tumpuan Yang Lebih Baik.

Diperbuat daripada batu galian semulajadi yang mengandungi Trace Element –Asas Dari Batu Gunung Berapi yang memanfaatkan tubuh.
Fungsi dan Kebaikan

- Meningkatkan tenaga dan kecerian
- Melindungi dari radiasi tiruan
- Menguatkan tenaga batin
- Menguatkan sistem pertahanan badan
- Memulihkan kesihatan badan
- Mengurangkan tekanan
- Tidur yang nyenyak & tidak berdengkur
- Meningkatkan daya ingatan
- daya tumpuan yang tinggi serta minda yang cergas
- membaikpulih ketenangan mental

Dapat Meningkatkan Perjalanan dan Mengimbangi Darah Dalam Badan & Daya Tumpuan yang Lebih Baik Secara Bio-energy..(Tenaga Mineral Dalam Bumi)Ianya bertindak mengeluarkan tenaga skala yg akan membantu ketahanan badan,seterusnya akan berlaku atau mengeluarkan tenaga positif yg dpt mengimbangi punca tenaga dlm badan. So, dengan bantuan SE Pendant,tenaga badan akan dipulihkan atau mengimbanginya secara cepat.

Jika anda menghadapi sebarang masalah kesihatan atau kesakitan badan pada peringkat permulaan memakai,penyakit lama mungkin menyerang semula atau anda mungkin akan rasa lebih sakit selepas memakai produk ini. Jika anda menderita daripada bengkak-bengkak pada kepala atau mata, atau ke-tidak selesaan dada, ini adalah disebabkan peredaran 'qi' dan darah yang tidak lancar.Tanda-tanda ini akan diperbaiki selepas penggunaan secara berkala-kala.

Untuk amalan penyembuhan yang cepat Minum air yg telah dicas dgn SE loket Example.air dlm satu botol.letak loket dibawahnya selama 15-30 minit.then amalkan minum airnya.
InsyaAllah.sakit dalaman boleh berkurangan.kenalah berusaha dan yakin.


Masalah2 yg dpt diatasi dgn SE Pendant

Sakit kepala
-Letakkan loket pada dahi,diantara keing.duduk dan tenangkan diri untuk 10-15 minit ataupun anda boleh gunakan bahagian tepi loket untuk gosok di sepanjang bahagian atas bulu kening dengan lembut.

Ketidakselesaan Perut
-Letakkan loket atas pusat perut untuk ketidakselesaan perut termasuk angin berlebihan untuk sekurang kurangnya 30 minit.

Kesakitan ketika Haid
-Letakkan loket pada kedudukan 3 jari di bawah pusat perut untuk sekurang kurangnya 30 minit.

Kerengsaan Kulit
-Minum sekurang kurangnya 8 gelas air bertenaga dan cuci kawasan tersebut dengan air bertenaga.

Masalah Tidur
-letakkan botol botol dengan air bertenaga(lebih kurang 0.5-1.5ml) pada keempat empat sudut katil anda.pastikan botol diisi penuh dan ditutup ketat.gantikan air setiap bulan untuk kesan lebih baik.

Sukan dan Golf
-Pakai loket seperti yang disyorkan untuk penggunaan am.ia membantu meningkatkan stamina semasa aktiviti aktiviti sukan seperti badminton,tenis,squash dan lain lain.dan membantu ayunan pemain golf untuk pukulan bola yang lebih baik.

Pemanduan Jarak Jauh
-Pakai loket untuk membantu mengekalkan kecergasan semasa memandu.manfaatkan daripada penggunaan jleas kelihatan terutamanya untuk pemandu teksi lori dan trak.

Pelajar umur 12 tahun keatas
-Pakai loket untuk membantu meningkatkan focus dan daya penumpuan minda.

KEGUNAAN LAIN

Memberi tenaga kepada air
-Letakkan loket dibawah gelas atau bekas air untuk memberi tenaga kepada air(sekurang kurangnya 20 minit untuk setiap 500ml air)air bertenaga boleh digunakan sebagai minuman,untuk membasuh mandi ataupun menyiram tumbuhan.

Meningkatkan penyerapan keberkesanan produk penjagaan kulit
-letakkan loket dibawah bekas produk penjagaan kulit(contohnya serum,krim siang hari,krim malam)selama 20 minit untuk memberi tenaga kepada produk produk tersebut.ulangi langkah ini setiap dua bulan untuk kesan yang terbaik.

Memanjangkan hayat,kesegaran bunga
-Isikan pasu bunga dengan air bertenaga.

Mengekalkan kesegaran makanan dalam peti sejuk
-biar loket didalam peti sejuk untuk mengekalkan kesegaran buah buahan,sayuran,daging,daging ayam serta makanan masak untuk jangkamasa lebih lama. loket ini merendahkan suhu dalam peti sejuk untuk menjimatkan elektrik.



Harga Biasa RM280.00

Tawaran Istimewa Ahli Baru RM165.00
(Singapore / Brunei $108.00)*

Pengedar Diperlukan.


No comments:

Post a Comment